Welkom terug bij de avonturen van Lisette :-) - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu Welkom terug bij de avonturen van Lisette :-) - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu

Welkom terug bij de avonturen van Lisette :-)

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

20 Februari 2011 | Nederland, Renswoude

Jaja, ruim een jaar geleden had ik niet gedacht dat ik die titel hier ooit bovenaan ging zetten. Wel had ik destijds bewust gekozen voor een 'algemeen' webadres (dus geen Lisetteinnewyork.waarbenjij of iets dergelijks) je weet tenslotte maar nooit, dacht ik toen..

Dat is maar goed ook... We zijn nu ruim een jaar verder en ook een hoop ervaringen rijker. Niet alleen buiten de Nederlandse grenzen kan je veel leren, maar daar binnen ook zeker! Zoals de meeste van jullie wel zullen weten, heb ik afgelopen jaar gewerkt maar dit bleek het (nog) niet helemaal te zijn! Dat neemt niet weg dat ik er een hoop van geleerd heb en ik mezelf weer een beetje beter heb leren kennen (wat vind ik nou wel/niet leuk, waar ben ik wel/niet goed in, etc.).

Nu ik weer 'vrij vrouw' ben, heb ik begin dit jaar besloten om weer een reis te gaan maken en wel naar Nieuw Zeeland en Australie! Ik ben tenslotte nog jong genoeg en werken kan ik mijn hele leven nog! ;)

Als eerste vlieg ik op 13 maart richting Auckland (NZ) en daar zal ik 6 weken verblijven. Op 23 april vlieg ik naar Melbourne (AUS) en daar zal mijn reis verder gaan! Wie weet wat daarna nog komt, dat laat ik nog even in het midden... In principe staat mijn terugvlucht op 17 augustus, maar deze is onbeperkt te wijzigen.. we zullen het zien!

Net als vorige keer ga ik proberen jullie weer goed op de hoogte te houden van al mijn ervaringen en avonturen!

Ik ga in de komende weken de laatste dingen regelen en natuurlijk komt dat welbekende, altijd 'fijne' afscheid er ook weer aan!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lisette

  • 20 Februari 2011 - 17:42

    Esmeralda:

    Hee Setje! Wat ontzettend gaaf zeg :) Ik wens je heel veel succes en vooral veel plezier met de voorbereidingen én natuurlijk het grote avontuur zelf. Vind het heel knap van je dat je dit op eigen houtje doet ;)
    Ik ben zelf ook alweer bezig met voorbereidingen voor komend jaar ;) Mijn plan is om naar Zuid-Afrika te gaan. Nou ik ga je blog zeker volgen, ik ben ontzettend benieuwd! Heel veel liefs,
    Esmeralda

  • 20 Februari 2011 - 18:02

    Paula:

    Aah wat gaaf Liset!
    Alvast veel voorpret gewenst en ik ga je verhalen zeker weer volgen, je bent een fijne schrijver!

    groetjes!

  • 20 Februari 2011 - 18:35

    Ada:

    we gaan je zeker volgen weer, gaaf hoor groeten Ada

  • 20 Februari 2011 - 20:47

    Fieke:

    Put me in your mail list! Kan ik bijhouden waar je allemaal uithangt en wat je allemaal meemaakt. (en vooral waar loop je de eerste dagen tegenaan..) We zullen zien waar we elkaar tegenkomen! :D Ik zal er ook maar eens een gaan aanmaken.
    Groetjes!

  • 25 Februari 2011 - 06:11

    Karin:

    Leuk!! Een nieuw avontuur.
    Wens je heel veel plezier en eh.....we gaan je volgen ;-)

  • 08 Maart 2011 - 06:03

    Wilma Van Nunen:

    Lisette, wij wensen jou een hele fijne tijd, vinden het leuk om jouw reisverslag te lezen binnenkort.

  • 13 Maart 2011 - 12:11

    Marianne Monster-Mol:

    Hallo Lisette
    Vandaag de Groooote Daaag
    Nogmaals een goede reis gewenst
    en goede vlucht en maar geniete
    van alles wat op je afkomt.
    Zoals je misschien al weet gaat Martin naar Canada precies in de periode dat jij naar Melbourne vliegt.
    Maar Sharna zal je zeker met veel liefde en plezier welkom heette
    Ze heeft veel weg van Janika (vind ik hoor) en dat vind ik ok een lieve en leuke meid. groetjes Marianne Monster

  • 14 Maart 2011 - 13:44

    Sandra, Deloitte Arn:

    Hoi Lisette,

    Wat een pech... ik hoorde al meteen de eerste dag is je phone weg.

    Laat het je mooie plannen niet verstoren.
    ik ga je volgen!!!!!!!!!
    ben erg benieuwd.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Trying to see and enjoy all the nice places in this world :-)

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 84122

Voorgaande reizen:

13 Maart 2011 - 17 Augustus 2011

Australie, Nieuw Zeeland & Indonesie 2011

15 Augustus 2009 - 23 December 2009

New York 2009

Landen bezocht: