I’m leaving today… New York.. New York.. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu I’m leaving today… New York.. New York.. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu

I’m leaving today… New York.. New York..

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

11 December 2009 | Verenigde Staten, New York

Daar zit ik dan…met 2, zo goed als, ingepakte koffers, klaar voor vertrek. Het is écht zo’n vreemd gevoel om morgen vroeg in het vliegtuig te stappen en mijn New Yorkse leventje na 4 maanden achter me te laten.

De laatste week is ook écht voorbij gevlogen. In de afgelopen week heb allerlei dingen gedaan waar ik de afgelopen 4 maanden niet aan toe was gekomen. Zo ben ik wezen schaatsen in Bryant Park, heb ik Top of the Rock een bezoekje gebracht en ben ik naar een van New Yorks bekendste live music café’s geweest (Café Wha?). Ook ben ik afgelopen maandag naar een basketballwedstrijd geweest van de New Yorkse Knicks in Madison Square Garden (de buurman)! Je zal wel denken Lisette en basketball? Maar dit was écht super leuk. Het stadion zat lekker vol en het publiek was erg enthousiast. Er werd veeeeeeeel gegeten (je rook alles door elkaar), maar dat schijnt heel normaal te zijn bij een gemiddelde Amerikaanse sportwedstrijd. Het was écht net als in ‘de film’ inclusief de cheerleaders! Ik heb ook nog even gezwaaid naar zangeressen Celine Dion en Rihanna want zij waren de speciale gasten van die dag! :D Écht een hele leuke ervaring!

School hebben we afgelopen vrijdag ook in stijl afgesloten. Met 4 mega pizza’s en een klassen fotoshoot kwam er een einde aan de 12 weken CAE class. Zo zie je ze elke dag.. en zo zie je (het grootste gedeelte) misschien wel nooit weer….

De rest van de week was het vooral souvenirs shoppen, inpakken en voorbereiden op de examens. Ook hebben uiteraard de nodige afscheidetentjes plaatsgevonden… erg gezellig , maar uiteraard wel met een ‘bijsmaakje’.

De examens zijn inmiddels ook achter de rug en ik kan jullie zeggen dat het voor mijn gevoel redelijk is gegaan. We zullen in januari zien of het daadwerkelijk het verwachte resultaat heeft opgeleverd! ;)

Ik heb écht een onvergetelijke, leerzame tijd gehad hier in New York. Ik zal nog vaak met heel veel plezier aan deze tijd terugdenken. Ik ga nu nog even lekker 10 dagen genieten van mijn tijd in LA en hoop dat ik daar Jullie volgende week al een update van kan geven!

I’ll be back!!!

Liefs Lisette


  • 11 December 2009 - 05:53

    Karin :

    :-( je laatste reisverslag vanuit NY....'t was leuk om je op deze manier te volgen! Hoop dat de examens goed zijn gegaan, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan! Veel plezier straks in LA en tot gauw!!! Mocht ik je voor de feestdagen niet meer spreken.....fijne kerstdagen en een spetterend 2010.........

    Liefs Kaat ;-)

  • 11 December 2009 - 10:17

    Suzanne:

    Lieve lieve, Set!!!

    Wat is het allemaal ongelofelijk snel gegaan hé!!
    Ik wens je nog heel veel plezier in LA! Doe nog even voorzichtig want we willen je hier wel weer veilig thuis hebben!

    En geniet ook vooral nog heel veel van het weer daar... hier is het bar en boos:S

    Liefs,
    Suzie;)(K)

  • 11 December 2009 - 12:47

    Wilma Van Nunen:

    Beste Lisette,
    Heb weer genoten van je reisverslag en mooie foto's, nog fijne dagen in L.A.en een goede vlucht back home!

  • 12 December 2009 - 10:53

    Laura:

    hai Liesje,
    Als het goed is ben je inmiddels aangekomen in LA...ik wens je daar heel veel plezier en kom maar gauw wr back 2 Holland! Onder het genot van het kerstdiner hoor ik graag nog verder al je geweldige verhalen :-)

    Tot snel,

    Liefs Laura

  • 14 December 2009 - 10:55

    Miek:

    Lieve set!!

    Oef, ik weet precies hoe je je voelt, echt niet leuk om je net opgebouwde leventje weer achter te moeten laten! Maar wel super dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad daar! Echt een fantastische ervaring die je nooit meer gaat vergeten! Nu nog ff genieten van LA en dan kom je gelukkig alweer heeel snel terug!!

    Liefs xx knuffel!


  • 14 December 2009 - 17:48

    Simoon:

    Lisetje!

    Kijk.... de berichtjes worden korter, dat betekent dat de tijd voordat jij terug komt ook steeds korter wordt :D

    Ik hoop dat je nog een leuke week hebt in LA! Ben benieuwd wat je daar weer allemaal gaat beleven... en of je met een kleurtje terug komt. Hier is het ondertussen echt winter aan het worden. Ik heb zelfs al weer moeten krabben, vreselijk!

    Hou je haaks! Ik ga vanaf morgen weer 6 dagen hard werken ;)

    Liefs Simone

  • 15 December 2009 - 19:55

    Gabrielle:

    Schattie!!

    Nog eventjes en dan ben je weer terug.. can't wait! Geniet nog van je laatste paar daagjes daar!

    Dikke knuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Trying to see and enjoy all the nice places in this world :-)

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 84113

Voorgaande reizen:

13 Maart 2011 - 17 Augustus 2011

Australie, Nieuw Zeeland & Indonesie 2011

15 Augustus 2009 - 23 December 2009

New York 2009

Landen bezocht: