Home Sweet Home - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

04 Januari 2010 | Nederland, Renswoude

Ik ben al even thuis, maar ik wil deze weblog toch wel even goed afsluiten. Met pijn in mijn hart schrijf ik daarom de laatste blog van dit reisverhaal! Nu ik weer een tijdje in Nederland ben besef ik des te meer hoe geweldige tijd ik heb gehad in the States en hoe erg ik het wel niet mis! Ik heb zoveel gezien, gedaan, meegemaakt en geleerd! Deze ervaring neemt niemand mij meer af!

Maar ondanks alles is het ook best wel weer fijn om thuis te zijn! Na een 10 uur durige vlucht stond een heel welkomscomité klaar (met spandoek!!)om mij te verwelkomen. Ik had me geen betere thuiskomst kunnen wensen, bedankt!! (zie foto’s!)

Ik heb gelijk de feestdag weer met mijn mijn familie en vrienden kunnen doorbrengen en dat is zeker de moeite waard om voor thuis te komen! :)

Hierbij wil ik jullie gelijk allemaal bedanken voor het lezen van mijn blogs en uiteraard alle leuke reacties die ik erop heb gekregen! Ook wil ik jullie een goed, gezond en reislustig 2010 toewensen! :d

Nu ik weer thuis ben en het nieuwe jaar weer is begonnen ga ik mijn leventje hier weer oppakken en op zoek naar een leuke baan! Aanbiedingen en adviezen zijn uiteraard van harte welkom! ;)

Nogmaals, bedankt allemaal… op naar het volgende avontuur!!

Liefs Lisette

  • 04 Januari 2010 - 11:23

    Sandra:

    Setje!

    Wat een ontvangst zie ik! Leuke afsluiter van je blog! We gaan heel snel bij elkander komen!! We houden contact!

    XX Sammie

  • 04 Januari 2010 - 13:35

    Ton,Ans&Bjorn:

    Hey Lies,

    Mooie afsluiting....de meesten vergeten dat!!!!
    Was leuk je gisteren weer te zien/spreken.
    Als vanouds......maar toch: wel een beetje veranderd!! Zullen binnenkort je foto's IN ALLE RUST komen bekijken.
    Fijne week en voor de job denken we met je mee!!
    Liefs en tot gauw.

  • 04 Januari 2010 - 13:47

    Karin :

    Je laatste blog.....'t was hartstikke leuk om je zo te volgen. Straks maar een keer in 't echt vertellen hé. Kom je gewoon gezellig sporten en kletsen!

    Liefs, en nogmaals welkom terug....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Trying to see and enjoy all the nice places in this world :-)

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 84114

Voorgaande reizen:

13 Maart 2011 - 17 Augustus 2011

Australie, Nieuw Zeeland & Indonesie 2011

15 Augustus 2009 - 23 December 2009

New York 2009

Landen bezocht: