It's the final countdown... - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu It's the final countdown... - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Lisette Elsenaar - WaarBenJij.nu

It's the final countdown...

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

19 Juli 2009 | Nederland, Renswoude

Hallo allemaal,

Nog precies 3 weken en 6 dagen en ik zal het Renswoudse landleven gaan inruilen voor de stad der steden: New York! Afgelopen vrijdag heb ik het allerlaatste document (visum!) ontvangen waardoor ik nu kan zeggen dat alles gereed is om aan het grote avontuur te beginnen...

Ik ben van plan jullie, met behulp van deze weblog, op de hoogte te houden van mijn leventje in New York. Ik hoop dat ik jullie straks kan gaan vertellen hoeveel ik in New York (en omstreken) ga leren, zien en beleven!! Je kunt hier ergens linksonder je e-mailadres achterlaten zodat je een mailtje krijgt wanneer ik weer een mooi verhaal heb geplaatst :)

Omdat ik jullie natuurlijk allemaal heel erg ga missen, hoop ik dat jullie allemaal reacties achterlaten op deze weblog en mij natuurlijk op de hoogte houden van al jullie bezigheden in Nederland ;)

Voor nu ga ik nog even een maandje hard aan het werk om een extra ‘zakcentje’ te verdienen, zodat ik die vervolgens net zo hard weer uit kan gaan geven in NYC! :D Ook hoop ik natuurlijk van de meeste van jullie nog even persoonlijk afscheid te nemen!

Liefs Lisette

  • 19 Juli 2009 - 12:49

    Esmeralda Groen:

    Heel veel plezier en succes Setje!
    Ik zal je zeker volgen via je blog! Ben erg benieuwd :)

    x

  • 19 Juli 2009 - 15:19

    Ton En Ans:

    Heejj Liesje,

    Het begint idd opteschieten. We gaan je (na onze vakantie) zeker volgen en zijn nu al benieuwd naar je hilarische verhalen!!!
    Komen nog ff zoenen hoor.
    XX

  • 19 Juli 2009 - 15:44

    Annemieke:

    Setje!

    Yeee jij ook een waarbenjij! :D
    Ga m natuurlijk sowieso lezen en heeeeeeeeeeel miss dat ik er nog in voorkom if I can make it there!
    Spreek je snel, zie je sowieso nog wel voor je gaat!

    Liefs xx

  • 19 Juli 2009 - 16:05

    Karin:

    Túúúrlijk willen we op de hoogte blijven van je New York avontuur! Spannend hoor.....

    Liefs Kaat :-)

  • 20 Juli 2009 - 09:44

    Simoon:

    Uiteraard ga ik je reisverslagen ;) lezen!
    Dat is wel in mijn drukke werkschema te plannen :P

    Liefs

  • 20 Juli 2009 - 16:49

    Monique:

    Ik ken nog iemand, die hard aan het werk is voor een zakcentje in/ naar New York! Maar voor jou begint het aftellen nu definitief! Ben jaloers op je; zou ook wel zoiets willen doen! Geniet van de voorbereidingen en tot ........

  • 20 Juli 2009 - 18:30

    Sjaakie:

    Hay Lisette,

    Gaaf zeg! ik ga je zeker volgen hoor!
    Hoe lang ga je?
    X Jacq

  • 21 Juli 2009 - 07:18

    Femke:

    collega!:)

    wat leuk, nu kunnen wij jou goed in de gaten houden!veeeel succes alvast in de grote stad, hihi!

    groetjes, Femke

  • 22 Juli 2009 - 16:12

    Gabrielle:

    Ik wil niet dat je weggaat..:( haha! ;)
    Ga al je verhalen volgen vanaf hier!!

    Liefs xx

  • 26 Juli 2009 - 08:20

    Je Grote Broer:

    Veel succes daar. Je zal het geweldig vinden. Wij zullen jou ook op de hoogte brengen wanneer je weer tante bent geworden. Maak er wat moois van.

    Dikke kus van ons allemaal
    Ronald, Mariska en Jasmijn

  • 26 Juli 2009 - 10:12

    Elly:

    Spannend hoor!! Heel veel plezier de komende tijd, geniet ervan!!

    Groetjes Elly

  • 26 Juli 2009 - 21:48

    Bjorn:

    Hi Lies,

    't was gezellig dat je er was zaterdagavond. Ik vind er niks aan dat je gaat maar hoop wel dat je het SUPER krijgt daar.
    Ga je verhalen zeker lezen. Veel plezier......

  • 30 Juli 2009 - 11:42

    Irma:

    Nou we gaan je zeker volgen in NYC! Heel veel plezier en heel veel groetjes van Youp en Daphne
    Liefs
    Irma

  • 01 Augustus 2009 - 20:05

    Christien:

    Nog maar 2 weekjes en dan zit je al in de plane :O Gaat allemaal veels te snel, pot jan doosie hihi. Liefsjes

  • 07 Augustus 2009 - 19:55

    Wilma Van Nunen:

    Ik ben de moeder van Joyce van Nunen en wij wensen jou een heel fijn verblijf in New York.
    groetjes Wies en Wilma.

  • 11 Augustus 2009 - 20:21

    Bea En Bert Troost:

    Hoi Lisette,

    In Jeruzalem kregen we je mail binnen.Gaaf om daar rond te kijken en weer heel andere zaken tegen te komen. Je ouders zullen je wel missen ! Sterkte met de voorbereidingen, geniet er van en boven alles ... a-Dieu !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Trying to see and enjoy all the nice places in this world :-)

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 84119

Voorgaande reizen:

13 Maart 2011 - 17 Augustus 2011

Australie, Nieuw Zeeland & Indonesie 2011

15 Augustus 2009 - 23 December 2009

New York 2009

Landen bezocht: